2008. március 30., vasárnap

Hoppá!

Akkor leírom az előzményeket:
Szóval tavaly bezárták a Hajnik Károly Közgazdasági Szakközépiskolát amibe jártam és a Leövey Klára Közgazdasági Szakközépiskolába raktak minket. Mind a két suliban tanítanak gépírást és hagyomány megemlékezni a névadóról egy gépírás verseny keretében.

Először a Hajnik-kupát tartottuk meg decemberben amiben negyedik helyezést értem el. (Csak ezt elfelejtették odaírni :)) És az osztálytársam, Horváth Alexandra nyerte meg a kupát, akivel később a Leövey-kupán is indultam. A verseny egyéni volt, 60 percig folyamatosan gépeltünk.

Márciusban pedig a Leövey-kupát tartottuk meg, amin párokban indultunk, 60 percig felváltva gépeltünk és itt is porig aláztuk a Leöveyseket :)

6 megjegyzés:

Gini írta...

Gratulálok nektek!! :)

Vera írta...

Köszi szépen! :)

Bori írta...

Gratulálok! Nagyon irigylem, aki gépelni tud, mert nekem csak 5-6 ujjal megy, és sok-sok hibával :(

Vera írta...

Köszi neked is. :) Gépelni meg nem olyan nehéz, két év alatt meg lehet tanulni teljesen. Előny ha van msn-ed, mert azon rengeteget lehet írni :)

Névtelen írta...

Én is közgáz-ba jártam és szeretek gépelni. A gyorsírást már asszem elfelejtettem:-) hehehe NAgy gratula!!!!!!!!!!!!!!!

Vera írta...

Tavaly a Hajnikban lehetett gyorsírást tanulni, nem tudom hogy itt tanítanak-e. De ha lenne akkor is nulladik órában lenne, hétre meg a fene akar bemenni a suliba :)
Ja és köszi a gratulát :)